کد کالا: MODE215084

بالم لب نارگیل ایوه روشه Yves Rocher

بالم لب مرطوب کننده لب

شرح تومان
نرخ لیر ترکیه
قیمت محصول *
کارمزد (% قیمت محصول)
قیمت نهایی **
هزینه ارسال محصول هنگام تحویل کالا بر اساس وزن واقعی محصول محاسبه و دریافت می گردد.

وزن تقریبی هر عدد از این محصول برابر با 50 گرم است. تخمین هزینه ارسال برای هر عدد از این کالا طبق جدول زیر تومان خواهد بود. ***
محاسبه هزینه ارسال
وزن تقریبی محصول (گرم)
هزینه تقریبی ارسال (تومان) ***

* مدت زمان تحویل کالا در تهران تقریبا 20 روز کاری می باشد

** قیمت های فوق بر اساس نرخ ارز بروزرسانی شده اند

*** هزینه ارسال کالا بر اساس این جدول محاسبه می شود

بالم لب نارگیل ایوه روشه Yves Rocher

اطلاعات برند

برند ایوروشه "YVES ROCHER"

ایو روشه "YVES ROCHER" یک برند فرانسوی است که توسط تاجر معروف آقای "Yves Rocher" در سال 1959 تاسیس شد و از پیشگامان استفاده مدرن از عناصر طبیعی و گیاهی در لوازم آرایشی و بهداشتی است.

این مجموعه امروزه به یک شرکت بزرگ گسترش یافته و با ۸۸ شعبه در سراسر جهان محصولات با کیفیت خود را به صورت خرید مستقیم و اینترنتی عرضه  می‌کند. همچنین یکی از بزرگترین شرکت های در حال فعالیت در منطقه "La Gacilly" فرانسه می‌باشد.

برند "ایو روشه"، انواع محصولات بهداشتی،‌ مانند شامپو، نرم‌کننده، سرم مو و دیگر محصولات مراقبت از پوست و مو را تولید کرده و در مجموعه خودش، لوازم آرایشی رنگارنگ و متنوع هم به چشم می‌خورد که تماماً از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده‌اند.

جالب است بدانید که شرکت "ایو روشه"، برای تحقیقات و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خودش، یک باغ گیاهشناسی در فرانسه دارد که همسایه کارخانه آن است. عموم مردم می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای، از این باغ گیاهشناسی دیدن کنند و از آن لذت ببرند.

 

محصولات مشابه